Chasing cars ~

FÖRLÅT!

Jag har inte uppdaterat på typ år *skäms*

Kort sammanfattning på vad som hänt, jag fick åka bil med Örnie i fredags den var liten och högljudd! haha :] Jag har gjort bort lite rester och i söndags var jag och åkte slalom med massa folk! :D det var sjukt kul och jag har träningsvärk som jag vet inte vad. + en lårkaka och en svullen vad. Allt tack vare att Marcus lurade mig att åka den röda backen, två gånger! Han är bra på att luras I say no more!

Ikväll kommer det skrivas historia~

Och imorgon är det slalom, igen. Jag kommer vara nådigt död på torsdag hahah men det kommer vara totalt värt det!

Ska uppdatera bättre, promise!
    

Kommentarer
Postat av: Roots

Den människan har helt klart för mycket makt!!! I say no more!

2011-03-25 @ 15:28:52
URL: http://rootsxamxam.wordpress.com/
Postat av: Malin

Sv. Det blev en awesome dag tillslut ändå även fast vädret och backen kunde varit bättre ^^

2011-03-26 @ 20:12:09
URL: http://maljoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0