A little less conversation ~

hahaha jag suger :]

Asså jag är verkligen kass på att uppdatera men det kanske är för att jag inte känner att jag har så mycket att skriva om eller vad vet jag. Jag sitter vid datorn typ 24/7 men jag vet inte vad jag gör egentligen, jag bloggar inte, är inte inne på msn och knappt på facebook. Well Well jag spelar väl meningslösa spel och surfar på ovärda saker hahaha det kan man också göra :D

Mina ben är fortfarande blåslagna sen förra veckans slalomåkning men oj så kul man kan ha på en snöbacke.

JAG TAGGAR APRIL! :D:D:D:D:D:D

Och förövrigt så ska vi ha féééést på lördag och det blir jättekul, det taggar vi också! Längesen jag träffade Jens, senast i höstas, typ. :3

Nu ska jag skutta vidare i skolan, i den mån jag orkar skutta vill säga.

TJINGELIIIING :'>
    

Kommentarer
Postat av: malin

hahha, vicky du är så söt ibland :') du och jag borde träffas snart!

2011-04-01 @ 23:35:09
URL: http://malinjosefine.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0