Secrets ~

Insåg precis att jag hade lovat att skriva oftare här på bloggen, haha det gick ju som det gick XD Men Men här kommer en uppdatering i alla fall. Happy? Veckan har varit tungjobbad se naaaanting. Och heltplötsligt lät jag som en norrlänning...via text... Hmm. XD Men idag kom vi äntligen någonstans JIPPIE!! :D

WE CREATDED INTERNET!! DUN DUN DUUUUU *dramatisk musik*

Hahah insåg nyss att jag googlade på en sång ajg hade på hjärnan bara för att inse att jag hade den på min låtlista. Jag känner att jag börjar tappa stinget när det gäller musik, skärpning dunis, skärpning!!

För övrigt så blir det mycket den närmsta framtiden... Vet inte om jag känner taggen alls faktiskt. Jag ska i alla fall till Ida imorgon, och det taggar vi! :D Sen blir det saker att göra på söndag också, inte enligt plan men det är chill så länge vi flyttar fram planen så den blir av i alla fall, och det blir den :)

~ Mystiskt leende ~

HAHA jag är så fluuuuM XD *ser ut som en maffiaboss* Men jag känner att det vore tid att sluta svamla och leta upp en lämplig låttitel att döpa inlägget till. (och plötsligt kom jag på det, ni ska bara veta mina hemligheter, särskilt du ;>)

*kastar små rosa glitterdun*
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0