Perhaps, Perhaps, Perhaps ~

Nu har jag alltså ny header, känns bra. Behövde något nytt för att komma igång här igen tror jag. Dagarna går veckorna går och hela tiden gnager det där i bakhuvudet med att skolan snart är slut. Men nu ska vi inte gå tiden i förväg kanske. Än är det många långa månader kvar.

Taggar imorgon och få åka till Fogen med Mark! :D Blir förhoppningsvis lite roligare än senaste dagarna, kanske ;)

Ska på stan i veckan också, gasp!! Jag går ju typ aldrig på stan och nu är jag där och dräller i tid och otid, kanske hahaha åh humor!

Nu blir det i alla fall pizza snart så avrundar för idag och kommer förhoppningsvis med fler uppdateringar inom en snar framtid. :D (Nej Elle, jag skiter i att du dissade min blogg! Ò.Ó) haha


BAMSEKRAMAR PÅ ALLA! :>



So if you really love me, say yes.
But if you don't dear, confess.
And please don't tell me
, perhaps, perhaps, perhaps.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0