Now my feet won't touch the ground ~

Men heja här hade det stått stilla alldeles för länge, ja som ni vet så går min blogganda som en bergodalbana. Just nu har jag inte lust alls, typ. :D Men men här kommer i alla fall ett inlägg, känns, AWESOOME.

Har varit hos farmor nu i helgen, var riktigt mysigt måste jag säga, känns dock som jag gick upp 10 kilo men det får väl vara så då ;) Inte undra på i så fall med tanke på den här buffén.

♥ Skinkmackor och hemmagjord äppelpaj med glass.
♥ Hemmagjorda köttbullar, rullader (stavning? ngt kött grejs iaf) med potatis och sallad.
♥ Cider, Läsk, Chips, Godis

♥ Gofrukost med massa te mackor och enorma godbitar ;>
♥ Hallonkräm med mjölk och mackor igen XD
♥ PIZZA!!!
♥ Cider, Läsk, Chips, Godis och GLASS!! :D

♥ Gofrukost imorse igen ännu mer te mackor och godbitar
♥ Och resterna av pizzan sen, OM NOM NOM.

Så vad har jag annars gjort i helgen...? Jo jag vet,

Ätit, Läst lite tidningar, sett på tv, ätit och smsat XD Nämnde jag att jag har ätit?


Så taggar man att börja jobba på måndag då!!!


Eller?
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0