Free Fallin' ~

Sådär, 1/4 färdigt. Det gick bra fast det var gaalet jobbigt. Nästa besök blir 31 Januari, inte lika krävande då tack och lov, för det var inte okej! :O

Den här dagen ville bara dryga med mig asså, inte okej. Började dagen med att slå mitt redan blåa knä i badkarskanten och sen fortsatte det, skulle ta mina vitaminer och höll på sätta i halsen. Sen skulle jag kolla något på datorn och då funkade inte internet. Sen åkte jag iväg, gjorde mitt test, det gick bra men var galet jobbigt och sen skulle vi till jobbet. På jobbet kom vi fram till att massa uttag är dubbelmärkta... Snacka om ett steg framåt två steg tillbaka. Sen dog batteriet i Fluke maskinen och sen hade min loka blivit skakad och for över hela mig och golvet. Då for jag hem, fick vänta i 20 minuter på olika bussar och blev jagad av en närgången traktor... Jag som är rädd för traktorer :c  Kom iaf hem till slut bara för att inse att internet fortfarande var dött... Men pappa lyckades fixa det tills vidare. Så nu sitter jag här och whine'ar ;)

Men nu taggar jag gomat och att bara ta det lugnt, dessutom är mitt hår nytvättat fluff som luktar gott, och det är awesome så äre bara! :o Och med myspys musik blev kvällen dräglig ändå ;)

*bamsekramar till folket*




Och vissa gånger saknar jag dig så det gör ont. <3
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0