You won't find another fool like me ~

Skitliv.

Hade önskat jag skulle få skriva något positivt här men det går då rakt inte. Eller jo, en sak. Men vi tar den sist så jag avslutar positivt! :) Har varit klart hos läkarna för tillfället, bara för att veta att min astma är sämre än jag trodde och att jag ändå inte har en anledning till varför jag mår som jag mår. Eller så har jag det, för viruset jag fick i höstas verkar ha legat kvar i kroppen för jag blev typ förkyld i helgen och imorse vaknade jag återigen med ögoninflammation och svullen hals...

Visserligen gjorde jag klart två stora uppgifter till skolan igår men fortfarande saker kvar och mitt projektarbete har i princip redan skitit sig, och inga makter i världen kan få min lilla kropp att orka försöka fixa det ens! :c

Dessutom kommer jag troligtvis inte hinna göra klart allt på praktiken vilket känns skit, jag ville verkligen vara duktig och fixa där men min kropp säger nej! :(

Men ljuset i tunneln finns väl ändå någonstans ute i allt höger. Något som gjorde min dag i torsdags var i alla fall Örnie som mötte mig på stan och gav mig en påse bullar, bara för ingen anledning alls! :o Och ekka som är världens finaste typ! :') <3 Och alla andra som finns där och muntrar upp mig fast jag inte typ, orkar alls. KRAM!

*formar hjärta med händerna*



Örnie vågade inte kommentera och tillägga att han faktiskt hade gett en anledning, så jag skriver in vad han sa här istället :'>

"Jag sa att du fick dom för att du är en fin människa, och för att dom sålde slut på mina biskvier"
    

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Han leer :D

2011-02-07 @ 21:42:49
URL: http://maljoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0