Marching bands of manhattan ~

Okej den här dagen var ju...som den var... O.o

På nätverk så måste ju hela klassen sett hur det gick upp en glödlampa ovanför mitt huvud när Magnus höll en extra genomgång för mig om static och rip. JAG FATTAR!!! och det kändes så himla bra och jag blev verkligen galet glad och sen fick jag till slut mitt nätverk att funka :] Då kunde knappast någon vara gladare än jaaaag!

Sen var ÖRNIIIIE på besök och allmänt derpade upp vår skola och förgyllde min dag :D Man blir bara på allmänt bra humör med den filuren! ;]  Sen fixade vi ännu mer på vårt projektarbete som (tro det eller ej) går från klarhet till klarhet! Sen derpade vi ner till stan och köpte Elias en hårborste! haha :D

Bussresan hem var dock inte okej, ett fyllo kom och satte sig bredvid mig och skulle nödvändigtvis berätta hur snygg och söt jag var, en sån himla paaangbrud asså! ... Sen följde många konstiga och jobbiga frågor som jag försökte svara så lite jag kunde på utan att vara otrevlig, för då blev han arg. Sen måste jag be om ursäkt för jag vet att man inte ska ljuga men när han började fråga om jag hade kille så svarade jag ja... :o Nej, jag har ingen kille! Ni behöver inte oroa er, men det hjälpte för tillfället så jag är glad för den lögnen faktiskt :)

Sen gick hans uppmärksamhet från mig till busskontrollanterna som han ville slå ner. Well, jag överlevde i alla fall och kom hem om något skakis, sånt där är allt annat än okej!! :c

Sen åt jag gott fika och lyssnar på bra musik så då blev jag glad igen :D Och nu äre heeeelg! ;]

Superbamsekram på alla underbara skruttungar därute, och förlåt för fem ton text :>




I wish we could open our eyes
To see in all directions at the same time
Oh what a beautiful view
If you were never aware of what was around you
And it is true what you said
That I live like a hermit in my own head
But when the sun shines again
I'll pull the curtains and blinds to let the light in.


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0