Längesen ~

Imorgon börjar skolan igen då. Nej ni slipper mig inte riktigt än ;) Känns som det är gaaalet längesen jag var där :o Inte klokt faktiskt, men nu blire att kämpa sig igenom sista terminen här!

Ser ut att bli en kall vecka, igen. Det taggar vi inte. Men att träffa allt skönt folk igen, det taggar vi! :)

Manda, det borde vara olagligt att inte träffa dig på såhär länge kvinna!! :o

Miafia skruttunge, jag ska krama ihjäl dig, you just wait!


Ni andra ska också få kramar, jag lovar ;) hahah eller gör jag? :o *gasp gasp gasp* Nejmen, åh så flumm det blev, kan bero på att jag är galet förvirrad idag. Skulle byta om, och plocka undan, men det bleb svårt att veta vad jag skulle göra först, så jag slutade upp sittande på en stol mitt i rummet och stirra tomt framför mig. Hahaha heja! XD

Känner att jag borde sluta babbla typ, haha ;) SVAMMEL <3

/ Duuuniiisss :>
    

Kommentarer
Postat av: Amanda

Näää, det har gått ALLDELES för länge nu! Och om det tycker jag inte!

MEn imorgon så :D

2011-02-13 @ 18:17:02
URL: http://panda93.blogg.se/
Postat av: MIAAA

Jag är frisk nu så imorgon ska jag krama dig tills du svimmar!!!

2011-02-20 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0