Hugger i sten ~

Jag fryser och är yr, hade ont i axlarna och ryggen redan när jag vaknade, blev typ armbågad i ansiktet på bussen av en fjortis som inte märkte något. Avsnäst av en av mina bästa vänner och när jag kommer in i klassrummet efter att ha hämtat datorn så har en viss person tyckt det var helt okej att flytta på mina grejer och sätta sig där istället.

Men en sak ska du ha himla klart för dig, ingenting ger dig rätt att göra det! Och hade jag inte varit så sjukligt väluppfostrad hade jag garanterat slagit till dig allt var jag hade, eller skrikit och gett en en utskällning som heter duga. HIMLA IDIOT! -.- Dessutom ifrågasatte personen i fråga att jag blev arg och kallade mig saker och var allmänt elak. Himla moget du, verkligen.

Nej jag är inte på bra humör, och jag är äckligt less på typ allt och alla. Utom A&A ♥ Men snart går jag seriöst och gråter i ett hörn ;_;


Jag ska härifrån, Umeå är en himla skitstad.
Kidnappa mig, någon?
    

Kommentarer
Postat av: Roots

Vännen! :-( Jag skulle gärna vilja kidnappa dig! Jag har inte heller någon lust att vara kvar här... Vi borde rymma; ta tåget och helt enkelt fara dit det går! :,-( Jag vet hur det känns, ibland är det verkligen inte kul att vara sjukligt väluppfostrad! Hoppas du står ut med dagen, tänker på dig! Kram

2011-02-24 @ 10:58:41
URL: http://rootsxamxam.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0