Don't stop me now! ~

Nej nu blir det att skämmas igen, fast egentligen inte för jag har knappt haft tid, jag har typ inte varit hemma något den senaste veckan känns det som, helt sjukt! Däremot har det varit galet kul att träffa allt folk igen, hunnit vara på mässa och ha öppet hus och det ena med det tredje. Haha jag har lyckats vara med Örnie flera dagar och det är awesome med tanke på att vi inte går på samma skola. Sen har jag äntligen fått vara med MANDAAA!! :D min annars så saknade lilla pingvin <3 haha var det där kom ifrån vet jag inte, men det var en komplimang! XD

Sen hare blivit en hel massa överraskningar och jag har drällt med Elias typ varje dag, vilket är awesome! :D haha veckans konstigaste och mest oväntade saker var nog att träffa Rebecca och Linda från min klass i femman i Storuman, jag har inte träffat dom på snart 7 år så det var riktigt skoj!! :D Annat än det så ska jag ha religion med Jimmy, det var bara allmänt derp, men vi hade roligt i alla fall, tummen upp för det (Y)

För övrigt taggar jag livet rent allmänt nu, helt sjukt! Gjorde hemprov idag och kände mig jätteduktig, är dessutom klar att skicka in tre uppgifter och har 2 till på gång, heja heja heja mig!! :D

So don't stop me now!
Don't stop me, because I'm having a good time!


PUSS&KRAM :3
    

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sluta vara så otroligt mega super underbar(eller nä sluta inte med det förresten).

Du har varit sjukt saknad, och det är så awesome att du är tillbaka nu ler ett gigantiskt leende och ger ifrån mig ett wieee ljud :D

2011-02-20 @ 22:28:25
URL: http://panda93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0