Chasing pirates ~

Sover med huvudet högt för att inte bli så tät i näsan, då får jag ont i nacken istället... (Y)
Himla äckelvirus alltså, det vill verkligen inte släppa, inte blir det något jobb imorgon heller *sucK*

Något alla kan göra tummen upp för att är jag med någon timmes jobb kan göra klart fyra stora uppgifter till skolan eftersom de bara ska finputsas och i stort sätt är klara. Det känns galet bra! Fortfarande saker kvar att göra, men nu taggar vi! Dessutom får vi planera och strukturera om lite och kanske rädda upp projektarbetet ändå, vi får väl göra ett ärligt försök i alla fall.

Vet ni vad som suger med ögoninflammation? Ja mer än att det suger rent allmänt. Det är jobbigt att fokusera på saker och så, dom blir lättirriterade. Men om jag blundar för mkt så fastnar fransarna ihop och kletar igen istället... Inte okej alltså! Tror jag ska gå och skölja dom nu innan jag får ett smärre utbrott.

Men trots allt allmänt dåligt i livet ska man vara glad!! En gång Dunis, alltid Dunis you know.





~ Livet på en tallkvist!
    

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA:D

Den är som så otroligt klockren :D haha

2011-02-09 @ 20:02:30
URL: http://panda93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0