Walking my daydream ~

Det här vädret är bara inte okej! Jag vill ha Öland i somras, då jag levde min dröm. Men när jag tittar ut genom fönstret ser jag flera decimeter nysnö och hur snöflingorna flyger horisontellt istället för vertikalt. Dessutom var jag ute i det här skitvädret också, på kolbäcksleden såg man högst tio meter framför sig på grund av snöfall och snörök, dessutom är det typ -10 och blåser isvindar.

Kidnappa mig till Spanien någon?



Nu tänker jag sprida lite sommar här! :>



Det kanske inte är Spanien, men en solnedgång på Öland skulle inte sitta fel.



Vid en väderkvarn på Öland med en check pose i sommarvärmen!



Just utanför en vingård på Öland, riktigt mysigt, och galet varmt. *drömmer mig bort*



Och där i skuggan låg vi hela dagarna tiden vi inte var på utflykt eller befann oss i vattnet.



Nog känns det långt borta att sitta på ett träd i bikini, men det kommer igen jag vet det. Och ingen kan längta mer än mig. Sommarflicka in i själen! <3
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0