Teach him ~

So I teach him,
Teach him not to lie,
Make him laugh until he cries,
Hold him, stand by his side
Hoping he'll change his way of life.



Jag hatar dig :]

Fast jag måste erkänna att jag tycker om dig ovanligt mycket för att hata dig. Och jag undrar bara, när ska du sluta ta över min blogg..? :o Inte okej det här (A) eller så är det... vad vet jag egentligen <:

Men man lär av sina misstag, förhoppningsvis lär du dig något av det här, om ett annat får jag se till att lära dig. För tyvärr så tror jag du får dras med mig ett tag till. XD Och nej, jag kan verkligen inte vara långsur om någon undrade. Eller jo det kan jag, men då har man gjort bort sig mer än totalt x 3 upphöjt i 7 och det är väldigt svårt o:

Men trots att du är en ganska korkad pojke ibland så vill jag nog inte riktigt vara utan dig. För jag tycker om dig mer än du tror och du betyder mycket för mig. Så mycket att jag redan vill ha en kram fast jag nyss var arg, hoppas du förstår det.

Annars får jag försöka lära dig att förstå det med <:
    

Kommentarer
Postat av: Roots

Kärleksbekymmer? :-/

2011-02-24 @ 11:57:09
URL: http://rootsxamxam.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0