Dance with me tonight ~

Ja, då sitter jag här. Och är sådär otroligt fantastiskt lycklig! :D Av flera orsaker!!

1. Jag mår bra
2. Dagen
3. Jag är kär! <3

Jag känner att det här behöver lite förklaringar så here we go! Alla vet väl vid det här laget att jag inte är så pigg, men nu har jag mått jättebra två dagar och knappt haft yrsel eller hjärtklappning ens! Känns underbart och jag hoppas att det håller i sig åtminstone två dagar till! :) Eftersom jag har fler planer.

Dagen var sjukt kul, hade härlig sovmorgon och lullade på och hade det skönt här hemma. Sen rullade jag iväg mot stan i en icke fungerande buss, men vi kom fram vilket är huvudsaken! Sen drällde vi lite på stan innan vi for till SF och såg *trumvirvel*



Den var faktiskt ännu bättre än jag trodde, riktigt sevärd! :D Och 3D effekterna var riktigt bra tycker jag, jag ryckte till flera gånger XD Men så är jag ju lite lättskrämd ;)

Tack Örnie Amanda Elias och Tony för en trevlig dag! :D

och till sist, jag är kär. Ja det är jag faktiskt! hahah men börja inte hetsa än, okej?



Jag blir ju knäsvag! :*<3 Min nya lilla älskling!! :D



Har det gråa och det rosa, min telefon är för tillfället rosa :D Och den är totalt AWESOME! tihihihih :D Tack till mamma och pappas tidiga examens gåva, typ :) Är så kär<3



Oh will you dance with me tonight?
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0