A lack of color ~

Nej jag kan inte vara nöjd med en header mer än en vecka, omöjligt. Men får se om jag orkar göra en ny eller inte ^^ För övrigt borde jag blogga oftare med tanke på att jag lever vid min dator meeeeen, det gör jag inte ;) haha ni får stå ut :3 Däremot så tänkte jag passa på att blogga idag eftersom jag planerat att gå under jorden imorgon.

I dagarna så har jag faktiskt försökt plugga lite, det har väl gått med blandat reslutat, igår både läste och skrev jag några frågor men idag blev det bara att läsa, mest för att det var femton massa läsning och då orkade jag inte skriva något.







Satt och redigerade lite bilder idag och så hade jag lite tråkigt, här är resultatet. Men jag står fortfarande fast vid min tidigare önskan.

Kidnappa mig till Spanien.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0